הכל על שיטת הניקוי הכפול

כולן יודעות כמה חשוב לנקות את עור הפנים לפני השינה כחלק בלתי נפרד בשמירה והגנה עליו לאורך זמן, מה שמעטות יודעות, זה את הדור הבא של ניקוי הפנים שמגיע אלינו מאסיה וכבש את העולם- בואי להכיר את שיטת הניקוי הכפול החדשה שלנו.

מדובר בדרך יעילה ובריאה לשמור על עור נקי ובריא באמצעות סילוק מזהמים ולכלוכים הגורמים להזדקנות מוקדמת, לעור דהוי ולא חיוני. השיטה הכפולה מבטיחה ניקוי יסודי של עור הפנים, בשני חומרים שונים.


שלב הראשון (0 שמן ניקוי קמומיל) שמן ניקוי 100% טבעי, צמחי ואורגני שמסיר איפור ביעילות, חומרי הגנה מהשמש SPF, שומן עודף (חלב) ומזהמים מסיסי שמן. תערובת השמנים יעילה לניקוי, אבל לא רק, גם לשמירה על עור רך במיוחד. ביוש לתחושת היובש.. 

שלב השני (01 סבון פנים קמומיל) ג'ל ניקוי מצמחים מכיל אלוורה, פרחי קמומיל ויסמין. מסיר ביעילות אבק, לכלוך ומזהמים שונים על העור.

שיטת הניקוי הכפול לא חייבת להיות בוקר וערב, אם יש לך זמן לכי על זה, אבל תכלס גם 10 דקות נוספות של שינה יועילו לעור הפנים שלך:) בערב, חובה! אני יודעת כמה מפתה להיכנס למיטה אחרי יום ארוך ולדלג על כל דבר בדרך, אבל הניקוי הכפול שפיתחנו עבורך, יגרום לך לחכות לשעת הערב, לטקס הקטן שלך ובכנות יעשה קסם! תזכרי שעור בריא מתחיל בעור נקי.  

על הבלנד הארומתי במוצר: קליפות מנדרינה ואשכולית, לבנדר ונגיעות אקליפטוס. בעל השפעה מרגיעה, משמחת, ופותחת את דרכי הנשימה. 

איך משתמשים? 0 שמן ניקוי קמומיל, מנערים היטב מתיזים על כף היד ומעסים את הפנים, עיניים וצוואר אם את צריכה את שגרת הטיפוח שלך BASIC שטפי את הפנים במים פושרים ומיד לאחר מכן סבני את הפנים בעזרת מברשת הקרצוף ושטפי שנית, שתי דקות בזמן המקלחת ושגרת הניקוי החשובה מאחוריך. אבל אם את משקיענית תדאגי למגבת חמימה ונקיה. לאחר העיסוי נקי את העור במגבת עם מים חמים סבני את הפנים בעזרת סבון הקמומיל ומברשת הקרצוף, שטפי במים קרים ותספגי שאריות מים במגבת. יש להמשיך מיד לשלב הבא ניקוי עמוק יותר בעזרת מסכת ניקוי או סרום ולחות. 

למי הערכה מתאימה: עור בוגר, עור צעיר ומאופר, עור שמן וגם יבש בקיצור כמעט כולם
למי הערכה לא מתאימה: עור רגיש במיוחד, רצוי לשטוף פעם אחת ולא לגרות מידי. 

אם יש לך שאלות על ערכת הניקוי של MERKAHTA, כתבי לי ואשמח לענות
נעה זיו
מרקחתא.