הויטמינים שישמרו על עור פנים בריא

 העור שלנו, כמו כל איבר אחר בגוף מושפע מזרימת דם תקינה ואיכותית, הדם נושא איתו את   החמצן, הוויטמינים והמינרלים אל הרקמות. רגע לפני שאנחנו רצות לקנות את הקרם חשוב שנזין את העור שלנו מבפנים, נדאג שהתזונה שלנו תהיה קלה לעיכול ובכך תהיה ספיגה טובה של חומרי ההזנה, תזונה עשירה ומגוונת שכוללת ויטמינים ומינרלים חיוניים.

ברזל
מינרל שנושא איתו חמצן לכל תאי הגוף ומחסור ממנו יופיע מיד על העור, שמאבד את הגוון
.החיוני והופך לחיוור
מזונות עשירים בברזל: איברים פנימיים ובשר בקר, טימין, כוסברה, עירית, שמיר, פטרוזיליה, שומשום שחור, טחינה, חובזה, סרפד, גרעיני דלעת, בוטנים, שזיפים, רימון, פולי סויה, קטניות מונבטות.
❤️שימוש מוגזם בתוספים עלול לגרום לרעילות והתחמצנות של הדם

סידן
כולנו יודעים שסידן חשוב לעצמות בריאות, אבל גם לעור זהו מינרל חשוב. הוא נמצא באפידרמיס השכבה החיצונית שבעור, ומווסת את ייצור תאי העור מחסור ממנו יגרום לעור דק, יבש. הוכח במחקרים שמחסור בסידן גורם לקמטים ונפילת עור
מזונות עשירים בסידן: קטניות כמו חומוס, פול, שעועית, דגים, שעורה, שיבולת שועל, כרובית, ברוקולי, דלעת.

חומצה פולית
ויטמין B9 מחסור ממנו עלול לגרום לפיגמנטציה וחוסר איזון של הלחות בעור

ויטמין A
מעודד שיקום רקמות וחידוש תאי עור, מעודד יצור של חלבונים שאחראים למיצוק העור: קולגן, אלסטין וחומצה היאלורונית. נוגד חמצון חזק שמתאים לטיפול בעור בוגר, נגד התקמטות, עור יבש, פסרואזיס ובמצבים של אקנה. מתאים בשימוש פנימי וחיצוני. מקורות טבעיים שעשירים בוויטמין A: גזר, דלעת, בטטה, כבד ובשר בקר
❤️לא מומלץ לשימוש חיצוני בזמן הריון

ויטמין C
משמש כנוגד חמצון חזק, יעיל בהבהרת העור, מחדש רקמות ותאי עור, ממריץ את יצור הקולגן ורקמות החיבור שאחראים על הגמישות והמלאות של העור. מתאים לשימוש בכל מצבי העור- עור בוגר, קמטוטים, אקנה ועור יבש.
❤️ אין להיחשף לשמש במהלך השימוש בויטמין ולכן מומלץ לשימוש בשעות הערב.

ויטמין E
מגן חמצון קלאסי ורב עוצמה העיקרי בגופנו, מונע רדיקלים חופשיים שפוגעים בקולגן וברקמות החיבור שמגמישים את העור. מצטבר בדרמיס (שכבת העור התחתונה) ונספג ביעילות דרך העור.
❤️ חובה בכל תכשיר קוסמטי

ויטמין F
תורם לגמישות משמעותית בעור, בשילוב צמחים ושמנים יכול לחדור לעומק העור.
קוסמטיקה עשירים בויטמינים ישפרו את יעילות התכשיר..